you're the best

Tjenare där!

Idag vaknade jag ganska hyffsat, så jag kollade på TV ett tag och käkade frukost. Killarna låg och sov.. (Mina 2 brorsor) Sen lagade jag lunch, vi åt panpizza. Hehe! Sedan satt jag och drygade vid datan och sen kom Louise till mig. Så jag har varit med henne idag. Vi har fotat och gått en sväng till henne och lite sånt. Det var så längesen nu så det var jätteroligt!! <3 Vi åt mat förut och sen skulle Lollo cykla hem. Så nu sitter jag och lyssnar på musik. Seriöst, jag vet inte vad jag skulle göra utan musik, för den gör en så glad och pigg. I lööve it! Ni kan inte föreställa er hur mycket jag längtar till fredag! Då kommer våra små kattungar hem, och de är uurgulliga!!! Vi har redan döpt dom till Molly och Alice. Louise kallar dom för Osten och Mackan, haha! Hon är ju som hon är. ;) Här kommer lite bilder som vi tog också!
xoxo
Felicia Peterson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0