Lördag den 28

Hellu (:

Skolan började i tisdags och det har varit ganska bra denna veckan. Igår var jag på begravning och lite sådant..  Men nu är det lördag och jag ska på typ ett läger. Eller körhelg stod det på lappen. Madde ska också dit, så jag har ju en kompis där iallafall. Vi ska åka buss, och det är på Öland. Har inte varit där sen jag var där hos Magdalena och hennes familj. Saknar det! :( <3 Nu har jag laddat ner lite ny musik till mobilen så jag kan lyssna på bussen. Snart ska jag äta lite och sen packa färdigt och sen åker jag. Hehe, jag kommer hem imorgonkväll. Så jag får skriva när jag kommer hem. Ha det så bra så skriver jag snart igen!
xoxo
Felicia Peterson


Kommentarer
Postat av: Magda

Hoppas du får det bra! :)<3

2010-08-28 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0