It's just because of you

Hey there!

Söndag idag då, igår var jag hos Magdalena och jag sov där inatt. Vi såg på en film som hette "Dear John". Den var hur bra som helst! Idag åkte jag hem ganska tidigt och gjorde iordning mig, för Linnea och jag skulle och sjunga i Gamleby på en talangparad. Det gick ganska bra. Alltså, det var ju ingen tävling och så.. Jag träffade några tjejer som jag träffat på andra tävlingar förut. Det var kul! Nu lyssnar jag på musik och håller på att skriva ett schema inför skolan. Alltså, det känns jämt som att jag inte har någon koll alls inför skolan varje år. Jobbigt! Nu ska jag fixa lite mer till skolan. Ni får ha det så bra, så lovar jag att skriva snart igen!
xoxo
Bokslukaren-Felicia Peterson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0